вівторок, 17 лютого 2015 р.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме…
Визначати конкретні знання та вміння учнів і їх спосіб подання та представлення.
Кожен учитель ставить перед собою завдання розвивати навички мислення вищих рівнів одночасно з глибоким вивченням навчального матеріалу. Проте учні, можливо, не вважають, що такі знання та вміння потрібні їм у житті, особливо тоді, коли вони вивчають усі навчальні предмети окремо, де знання з різних предметів явно не пов’язані між собою.
Учителі, які використовують дослідницьку діяльність у навчальних проектах, зазвичай надихають учнів на постановку запитань, планування та проведення експериментів і спостережень та осмислення отриманих результатів. Для навчального дослідження немає чіткого однозначного визначення. Навіть у межах одного класу дослідницька діяльність може значно відрізнятися - від структурованої і керованої вчителем до більш відкритої, що спрямовується навчальними та пізнавальними інтересами самих учнів. 

Трохи правда плуталась у поняттях, але опанувала ))
Створила маленьку презентацію та опитувальник - було цікаво ))!!

1 коментар:

  1. С добрым утром, день чудесный,
    Не дремай, мой друг прелестный.
    Нужно день начать скорее,
    Дело начинать смелее,
    Чтобы многое успеть,
    Чтоб в конце плясать и петь.
    С добрым утром, день чудесный,
    На успех залог известный:
    Тот, кто рано встать сумеет —
    В жизни многое успеет.

    ВідповістиВидалити